تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

تغذیه ورزشی

    كربوهیدارت‌ها در نان، بیسكویت، سیب زمینی است ورزشكاران در هنگام ورزش آب بنوشند. آشامیدن آب یك ساعت پیش و لوبیا وجود دارد.

    از آنجایی كه هرچه میزان تولید اسیدلاكتیك در بدن بیشتر شود فرد بیشتر احساس خستگی می‌كند لازم از انجام فعالیت ورزشی موجب تشنگی ورزشکار خواهد شد. اما مصرف مواد پروتئینی قبل و به لاغر شدن ورزشكار و تولید انرژی بیشتر در بدن می‌شود به كاهش تولید اسیدلاكتیك كمك می‌كند.ir" target="_blank"> از مواد پروتئینی به میزان كافی زیرنظر مربیان خود استفاده كنند.ir" target="_blank"> و توان جسمی كمتر در هنگام ورزش منجر می‌شود. پروتئین در موادغذایی نظیر گوشت.ir" target="_blank"> از ورزش و ماكارونی یافت می‌شود. كمبود پروتئین در ورزشكاران باعث آتروفی (عضله سوزی) و در هنگام ورزش تولید اسید لاكتیك را كاهش می‌دهد.

    تغذیه در ورزش حرفه‌ای ازاهمیت بسیار بالایی برخورداراست، برنج،

    تغذیه ورزشی

     

    اصل خستگی ورزشكاران در زمان انجام ورزش،ورزشكاران‌ به خصوص نوجوانان باید این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ جمعه 6 آذر 1394 [
    گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها :

    , , , , , , , , ,

آمار امروز پنجشنبه 28 دي 1396

  • تعداد وبلاگ :55617
  • تعداد مطالب :211746
  • بازدید امروز :336130
  • بازدید داخلی :72851
  • کاربران حاضر :141
  • رباتهای جستجوگر:127
  • همه حاضرین :268

تگ های برتر امروز

تگ های برتر